Hemma över helgen

Foto, Vardag / Blandras, Dvärgpudel, Luna, Shih tzu, Valp, Yorkshireterrier / Permalink / 4
Jag bestämde mig faktiskt att fara hem nu i helgen för att först och främst hämta mina diverse vinterskor. Sedan att det blev en dag längre var lite längre än vad jag hade planerat. I alla fall. Det har blivit ett tillskott i familjen för ca 2 veckor sedan i form av en liten valp vid namn Luna, och det är hon som är på bilderna. Hon är till största delen shih tzu, men har även lite dvärgpudel och yorkshireterrier i sig från sin pappas sida. Så inte blir hon stor inte när hon är vuxen. Men hålla igång farbror Salo, det kan hon när hon kommer igång.
 
Nu är jag i alla fall hemma igen, och ska försöka röja upp lite här. Krokarna i hallen där alla mina jackor och ett par väskor hängde åkte nämligen ner i golvet i fredags. Så numera får man skotta undan lite grejer när man ska innanför dörren här hos mig. 
#1 - - Annika:

Söt!

#2 - - Johanna:

Vilken liten bedårande liten pingla ni :) <3
Nu har jag uppdaterat bilder på grabbarnabus :)

#3 - - Ebba:

Söt :)

#4 - - Hanna:

Åh vad söt hon är! :D
Sv: Jag köpte de på Kjell & Co här i stan dessvärre passar dom inte till Air :(

Till top