Bilder från Fjällträdgården

Foto / Blommor, Fjällträdgården, Jokkmokk / Permalink / 5
Nu, till slut, så har jag tagit mig tiden att gå igenom bilderna från i söndags då jag var nere i Fjällträdgården och fotade. De bästa bilderna därifrån ser ni här ovanför, och vilken är din favorit?
#1 - - Julia Müller-Sandvik:

Tack för boktipsen :D

Min favorit är näckrosorna eller vad det kan tänkas heta. Bild 3 :)

#2 - - Hanna:

Jag tyckte alla bilderna var jätte fina men min favorit är den första :)
Sv: Du får prova göra sushi själv :)

#3 - - Hanna:

Hade du inte kunna fota lite från din lägenhet? Hade varit super roligt att se hur du bor :)
Sv: Vad roligt! Vad ska du mer göra i Luleå?

#4 - - Hanna:

Sv: Ska bli roligt att se! :) Okej, då kanske du hinner gå på den internationella matmarknaden också :)

#5 - - Hanna - Min väg till att bli en bättre löpare + ytligheter:

Vilka fina bilder!

Svar: Tack!
Kajsa

Till top