Vill ha vår och barmark!

Instagram, Vardag / Barmark, Converse, Vårlängtan / Permalink / 4
Vad jag längtar tills det är vår och barmark utomhus! Just nu är det visserligen någorlunda varmt ute, men det ligger fortfarande kvar upp till 1 meter snö på sina ställen. Vilket inte precis bidrar till att vårkänslorna är på topp just nu. Kort sagt så längtar jag till jag kan plocka fram mina Converse utan att riskera att halka och slå ihjäl mig så fort jag går utanför dörren. 
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Fina skor :D

Svar: Tack!
Kajsa

#2 - - fotograferats.blogg.se:

Då borde du varit här i Skåne, här har det varit vår sedan februari!

Svar: Vill du byta? ;)
Kajsa

#3 - - LORISSA LOVEBOMB:

Åh, längtar också, längtar till sommar :D

#4 - - Fotograf Viktoria Wigenstam:

Ja nu längtar man tills träden börjar knoppa och gräset blir grönt. Men snart så ;)

Till top