Nyinköp

Personligt, Vardag / Fjällräven, Inköp, Kånken, Lila, Ryggväska, Väska / Permalink / 4
Igår så passade jag på att köpa en väska som jag har kollat på ett tag. Nämligen en Fjällräven Kånken i favoritfärgen lila! Förhoppningsvis så håller den ett bra tag framöver, och faktiskt så stämde färgen ganska bra med hur den såg ut på hemsidan där jag beställde den ifrån. Faktiskt så blev jag lite förvånad över hur snabbt det faktiskt gick från det att jag beställde den till jag höll väskan i min hand. Lite mer än ett dygn bara. Så bara positivt än så länge.
#1 - - Julia Müller-Sandvik:

Vad fin din blogg har blivit! :)

Sv: Ja, de är ju lite småreptilliknande! Fast jag är mer rädd för marsvin jag ^^

Svar: Tack :)
Kajsa

#2 - - Julia Müller-Sandvik:

sv: Ja, hittade på statoil och kände bara att jag var tvungen ^^

#3 - - Hanna:

Vad snygg! Är det en vanlig kånken eller en kånken dator väska? Förra året köpte jag en röd kånken med ett datorfack i, är super nöjd! :)

#4 - - AktivaDagsar:

Åh, det är ju en klassiker! Snygg färg också!

Till top