En vecka i lägenheten

Vardag / Flyttat hemifrån, Plugga / Permalink / 2
Min första vecka i egna lägenheten har gått rätt så bra faktiskt. Jag har mat i både kyl och frys, allt är i ordning och undandiskat utom de två sista kartongerna och inget har blivit uppeldat oavsiktligt. Eller avsiktligt heller. Så återingen, en bra första vecka trots allt. Nu är det mest bara trådlösa internet som inte vill samarbeta hela tiden. Men, men, man kan inte få allt här i världen. Så nu satsar jag mest på att dels ta det lugnt och dels försöka plugga lite historia. I våras började jag nämligen plugga in historian på komvux, så jag har lite att göra på den fronten.
#1 - - Julia Müller-Sandvik:

sv: Tack snälla, så glad jag blir :D

#2 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Åh vad kul! jag har också nyss flyttat in i lägenhet <3

Svar: Visst är det härligt?!? :)
Kajsa

Till top