Upp mot Utsiktsplatsen

Foto, Vardag / Blåbär, Lingon, Porjus, Porjusberget, Skog, Utsikt, Utsiktsplatsen / Permalink / 5

Nu i helgen var jag hemma i byn igen, andra helgen i rad. Den här gången tog jag med kameran och gick upp till Utsiktsplatsen uppe på Porjusberget, och det området är nog ett av mina favoriter så här under hösten med alla färger. För att inte tala om utsikten när man väl har promenerat upp till själva Utsiktsplatsen då man kan se åtminstone den halva byn som inte är skymd av skog.

Tyvärr så har jag inga foton som visar på utsikten på grund av alla kraftledningar och elstolpar som är i vägen där uppe, men då har ni en anledning att gå upp dit, oavsett om ni har varit där tidigare eller inte.

Ni som kan, ser väl till att rösta idag , eller hur?
#1 - - Hanna:

Vad fina bilder :) Jag var också i Porjus i helgen och tänkte gå upp dit men jag hade fullt upp hela helgen så de blev inte av..
Sv: Jag har varit hos en kompis där, Taqi om du vet vem de är? :)

#2 - - Hanna:

Sv: Ja jag ska ju vara i byn tills på söndag så nån dag borde jag ju hinna dit :)

#3 - - emiza:

fina bilder

Svar: Tack :)
Kajsa

#4 - - Hanna:

Sv: Svart är väldigt praktiskt samtidigt som jag tycker den creme färgade är en aningen snyggare... Svårt val :(

#5 - - MATILDA:

oh, gillar översta bilden :)

Svar: Det är en av mina favorite rockså :)
Kajsa

Till top