Ledig

Vardag / Luleå, Shopping, Sushi / Permalink / 9
Tredje dagen av mina två ledighetsveckorv är nu inledd, och det som har slagit mig är vilken ocean av tid som två veckor egentligen är när jag inte behöver göra ett skit mer än att se till jag är mätt och bor i en någorlunda städad lägenhet. I alla fall. I måndags var jag i Luleå och handlade. För att inte tala om sushin jag åt till lunch. Herregud, vad gott sushi är, så det är synd att närmsta restaurang ligger 10 mil bort om man inte gör sushi på egen hand.
 
Väl i Luleå så råkade det bli en drös med saker jag "behövde" till lägenheten, bland annat julpynt, tidningssamlare och diverse andra småprylar som numera är utplacerat i lägenheten. Utom då julpyntet då förstås. Nog för att jag gillar julen, så behöver jag ju inte vara överdrivet tidig med just det.
#1 - - Hanna:

Vad roligt med julpynt! Undra om det är för tidigt att julpynta redan..? :)

#2 - - Hanna:

Sv: Då har vi exakt samma, förutom färgen då! Vad roligt att du också är så nöjd med din :)

#3 - - Hanna:

Skönt med så lång ledighet!

#4 - - AktivaDagar:

Härlig bild! Säger jag som väntar på snön... :)

#5 - - Hanna:

Sv: Nä jag har inte heller blivit leds (än) :P

#6 - - Junitjej:

Trevligt med julpynt!
Jag gillar din blogg!

Svar: Tack!
Kajsa

#7 - - Julia Müller-Sandvik:

Härligt med ledighet :D Och sushi är rätt så roligt att göra själv, har du testat? :D :D

#8 - - Julia Müller-Sandvik:

GODASTE EFTERRÄTTEN I VÄRLDEN:
http://martenssonskok.blogspot.se/2013/02/varm-brietarta.html

#9 - - Julia Müller-Sandvik:

konsuuuum :D där vid fetaosten ungefär, högst upp :)

Till top