Våren är äntligen här!

Foto, Vardag / Förlängning, Salo, Tussilago, Tussilagos, Vårtecken / Permalink / 4
Okej, på översta bilden så kanske det inte verkar som det. Men då bor jag trots allt i norra Norrlands inland där den allra, allra sista envisa snöhögen kan ligga kvar till strax efter skolavslutningen. Fast nu har de första tussilagorna börjat blomma på baksidan och det är ett definitivt ett vårtecken!
 
En annan sak som jag kan nämna är att jag har fått förlängt på jobbet tills nästa år! Vilket (såklart) gjorde att jag blev överlycklig när jag fick reda på det.
#1 - - Emma:

Trevliga bilder och bra blogg :)

Svar: Tack så mycket!
Kajsa

#2 - - Denise:

Men oj så mycket snö! :o vad hemskt med snö på skolavslutningen haha :p Söt hund dock!

Svar: Jo, men inte är det mycket snö kvar vid den tiden :). Sötare hund får man leta efter!
Kajsa

#3 - - Hanna:

Vad roligt att du fått förlängt jobb till nästa år, grattis! :D
Sv: Det håller jag verkligen med om :) Tack så mycket!

#4 - - Liza:

Oh, det var en hel del snö kvar för att vara vår! Haha :) Men här neråt landet är man såklart inte van vid att se det.. Skönt att våren kommit till er nu ialafall! :D

Svar: Jo, det är verkligen skitskönt när till och med försommaren börjat smyga sig hit! :kr
Kajsa

Till top