Min nya kamera!

Foto, Vardag / Canon EOS 700D, Elgiganten, Gällivare, Ny systemkamera / Permalink / 7
Igår var jag in till Gällivare en sväng. Det hela slutade med att jag kom hem med min första egna systemkamera, en Canon EOS 700D, med diverse tillbehör såsom väska, minneskort och UV-filter. Ett teleobjektiv och ett till UV-filter är dessutom på väg hem till mig pga de inte fanns i butiken. Idag så har jag varit ute och prövat kameran i dagsljus, och bilden nedanför är ett exempel på hur bilderna blev. Eftersom det nu råkar vara vinter och massor med snö överallt så finns det inte så mycket roliga saker att fota utomhus.
 
#1 - - Anonym:

Ja det var en fin bild med ett bra ljus. Hur går det. Med körkortet?

Svar: Tack, och det går hyfsat med körkortet
Kajsa

#2 - - Jen:

Så jäkla fin bild :) älskar snöbilder

Svar: Tack så mycket!
Kajsa

#3 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv: Ja, sjukt irriterande, och att de inte tar bort kontot trots att jag anmält det :(

#4 - - Hanna:

Vad roligt med en ny kamera! :D
Sv: Den är iallafall super god, hoppas du lyckas hitta den i Jokkmokk! :)

Svar: Än så länge har den inte hunnit vandra hit upp än. Men den borde ju komma snart iaf :)
Kajsa

#5 - - Liza:

Ser ut som att kameran funkar utmärkt! jättefin bild :)

Svar: Tack! Jorå, den funkar skitbra :)
Kajsa

#6 - - Ronja Holmström:

Härligt med ny kamera!! :D

Svar: Jepp, speciellt när det är min drömmodell också!
Kajsa

#7 - - Amanda [SPONTAN]:

Åh vad roligt med en ny kamera! :)

Svar: Ja, verkligen!
Kajsa

Till top