Tillbaka från fjällen

Foto, Vardag / Akka, Blåhake, Fjällen, Fåglar, Áhkka / Permalink / 1
Äntligen så har jag fått vara uppe i fjälls sommartid! Förra sommaren så jobbade jag hela sommaren, så fjällen fick vänta tills i år. I år råkade det bara bli 6 dagar, trots att jag hade planerat att vara uppe längre. Jag råkade nämligen få ryggskott och var tvungen att fara ner för medicinering. Men de dagar jag hann vara uppe så blev det två födelsedagsfiranden, en hamburgerkväll i grillkåtan och en fotorunda runt byn med hunden som sällskap.

På fotorundan så lyckades jag faktiskt fota de beryktade blåhakarna som häckar där uppe, plus några andra fåglar som jag inte vet namnet på. Men i alla fall så var det några riktigt fina dagar där uppe, trots allt. 
#1 - - Hanna:

Vad vackra bilder! Tur att du kunde fara en sväng upp till fjälls i år men tråkigt att du fick ryggskott.. Hur är det med ryggen nu? :)

Till top