Igår kväll

Foto, Vardag / Porjus, Porjusgården, Promenad, Salo / Permalink / 5
Efter att jag kom hem igår kväll så var det första jag gjorde i princip att gå ut med hunden på en långpromenad, och för en gångs skull hängde kameran med också. Dessutom så var det riktigt fint väder utomhus då med solsken, blå himmel och sommarvärme! Till och med hunden njöt av finvädret som ni ser på en av de nedersta bilderna.

Första halvan av promenaden höll jag riktigt på att ångra att vi gick där vi gick, för det var något så otroligt överjävligt med mygg just där och då att jag trodde att både jag och hunden skulle dö av blodbrist på stället. Men när vi äntligen tog oss ut ur skogen och ut på ett blåsigare ställe så försvann som tur var ca 95% av myggen och vi kunde fortsätta utan större problem hemåt med en paus vid Porjusgården, där bilderna här ovanför är tagna.
#1 - - Jessica:

Fina bilder :)

Svar: Tack 😊
Kajsa

#2 - - ❤ BAMBI ❤:

Vad fina bilder! :D

Svar: Tack! 😊
Kajsa

#3 - - Hanna:

Jättefina bilder! Det var verkligen riktigt fint väder här i Porjus igår :)

Svar: Tack! Jo, det var verkligen fint väder den kvällen :)
Kajsa

#4 - - EMMAWHO:

Vilken fin finnspets :)

Svar: Tack så mycket! :)
Kajsa

#5 - - Hanna:

Sv: Ja, det håller jag verkligen med om.. Men det är nog den enda nackdelen! :)

Till top