Min lördag

Vardag / Lördag, Motljus / Permalink / 5
Vad skönt det är med helg, trots allt! Min lördag har gått åt till att rasta hunden, städa och att göra ingenting i största allmänhen resten av tiden. Lägg då till att jag har varit ensam här hemma, förutom då för kaninen och nämnda hund, tills middagstid. Så ja, det har varit en rätt skön dag idag.
#1 - - Annika:

Fin bild :)

Svar: Tack!
Kajsa

#2 - - Hanna:

Skönt att vara ensam hemma, förstår känslan :)
Sv: Almanackor är ju rätt bra att ha har jag kommit på ^^

#3 - - Hanna:

Sv: Haha jag är nog lika förvirrad om inte värre ^^ Nu på universitetet tycker jag inte jag har koll på nått :/

#4 - - Hanna:

Sv: Jag hoppas du har rätt :)

#5 - - Sanna:

skönt o kunna ha en sådan lugn dag emellanåt :)

Svar: Jo, speciellt efter en lång arbetsvecka :)
Kajsa

Till top