Låtönskan i rikssänd radio

Vardag / Joshua Radin, Låtönskan, Martina, Kodjo och David, Morgonpasset, P3, Rikssänd radio / Permalink / 2
Jag har pratat i rikssänd radio!! Ni som lyssnade på Morgonpasset där omkring 09.25 idag hörde mig prata med Martina, Kodjo och David eftersom jag skulle önska en låt. Jag kanske inte var världens roligaste att lyssna på, eller att prata med för den delen, men det har jag nog en förklaring till!
Redan när de (eller producent-Charlotte rättare sagt) ringde upp igår vid halv 11 så blev jag något så otroligt chockad och nervös över att de hade valt just mig och min önskning. Vilklet så klart kulminerade alldeles precis innan de ringde upp. Inte heller hjälpte det att jag fick vänta i vad som kändes i en halv evighet innan låten som spelades upp samtidigt var slut.
Låten som jag önskade var Wildfire av John Mayer, och nog kändes det konstigt att veta att det var just jag som ville att den skulle spelas!
#1 - - Hanna:

Vad häftigt!! :D Synd att jag hade lektion då men ska lyssna på webben :D

#2 - - Hanna:

Sv: Okej :D

Till top