Dåliga vibbar

Instagram, Vardag / Buss, Dåliga vibbar, Försening, Måndag / Permalink / 2
Ni vet såna dagar då man känner på sig att det är något som inte kommer att klaffa till 100%? För min del så är det en sån dag idag. Det började på morgonen med att bussen var en timme försenad, bara så där, för att sedan följas av en släng måndagsglömska i form av att lämna kvar nyckeln inne på kontoret medan jag stod på andra sidan av den låsta dörren till kontorskorridoren. Ca 5 - 10 min senare så blev jag ändå insläppt igen, som tur var.
Sedan gick hela arbetsdagen utan större missöden och jag skulle fara hem med bussen. Vad tror ni inte händer? Jo, bussen (lägg till valfri svordom) är försenad ca 1.5 timme! Så nu sitter jag här på biblioteket i Jokkmokk och väntar på den där bussen som inte ville dyka upp i tid av någon anledning.
#1 - - Hanna:

Kan jag låna filmen när jag flyttat? Har nämligen ingen dvd spelare nu.. :/

#2 - - Johanna Fåglund:

Sv: Ja, det är det! Blev lite klarare bilder när jag ökade kontrasterna lite tror jag :p Annars har jag väl inte gjort något speciellt så :p

Till top