Säsongspremiär snart!

Personligt, Serier / Game of Thrones, Säsong 3, Säsongspremiär / Permalink / 0
Nu på måndag så är det äntligen dags för premiär för 3:e säsongen av Game of Thrones! Jag har sett de två förra säsongerna flera gånger, senaste gången var faktiskt i går kväll på SVT1 då de visade säsongsfinalen på säsong 2. Herregud, vad det avsnittet fick mig att längta till nästa omgång av Game of Thrones!
Mitt enda bekymmer är faktiskt hur jag ska hinna läsa igenom boken innan säsongstarten. Jag satsar nämligen på att läsa böckerna innan jag ser på serien. I och för sig så gjorde jag inte det inför 1:a säsongen. Fast då hade jag inte hört talats om serien innan.
Dock så är premiären bara i USA, men som tur är så läggs serien upp på HBO Nordic* bara några timmar efteråt. Så jag vet vad jag kommer att göra 1:a april!
*En hemsida där man kan kolla på serier via internet
Till top