Kolla på Game of Thrones, vetja!

Mina tips, Personligt / Game of Thrones, HBO, TV-serie / Permalink / 1
När det gäller TV-serier så älskar jag Game of Thrones! Sedan att böckerna, som serien bygger på, också är hur bra som helst gör ju ingenting heller! Även om böckerna tar lite tid att komma in i är en annan femma. Men väl inne så fattar man deras storhet. Och det ska komma från mig som inte är speciellt mycket för fantasy-genren. Men åter till serien.
 
Även om en hel del av scenerna klassas som barnförbjudna så älskar jag serien. Tänk er själva, en medeltida värld med magi, övernaturliga varelser som drakar och allmänt mycket intriger mellan personer och släkten. Vad är det inte att älska? Det har faktiskt gått så långt att jag har sett de första två säsongerna ett par gånger. Längtar tills tredje säsongen kommer!
#1 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

nice

Till top