Jokkmokk och promenad

Vardag / Berner Sennen, Bilbo, Bok, Böcker, Hund, Jokkmokk, Kampen om Järntronen, Porträtt, Promenad / Permalink / 2
Så här såg det ut i skogen på promenaden. Inte kan jag klaga inte.
Under dagen så har det för en gångs skull hänt lite grann i alla fall. På förmiddagen var det dags för snabbsväng in till Jokkmokk. Mest för på grund av ett vaccinbesök. Synd bara att bibblan inte öppnade förrän 13.00 idag, annars skulle jag ha stannat längre. Lunchen blev en sallad som man fick plocka ihop själv.
Fina Bilbo!
Väl hemma så blev det BilboJouren då nämnda hund ville komma ut mitt på dagen. Jag passade då på att fota honom lite grann, stilig som han är. Som ni kan se på bilden :). Resten av dagen, eller fram till nu åtminstone, spenderades med en bok i högsta hugg. Den boken som blev utvald idag är Kampen om Järntronen. Ni vet, den boken som jag köpte i Gällivare för inte allt för länge sedan.
#1 - - Anonym:

svar: tack så jättemycket :D

#2 - - Anonym:

Ser härligt ut! Fin blogg :)

Till top