Jobbat i Gällivare

Foto, Vardag / Fanta, Gällivare, Jobb, Marsvin, Städning / Permalink / 4
Fanta, en av mina sötisar till marsvin
Dagen till ära så jobbade jag faktiskt idag. Det var inte vilka arbetsuppgifter som helst, för det jag skulle göra var att hjälpa till med ett städjobb inne i Gällivare. Sagt och gjort, 20 min efter det andra, och sista, telefonsamtalet så blev det att fara iväg mot Jelka-by. Efter ca 6 tim så blev det att fara hem igen efter avslutat uppdrag. Så nu känns tanken på att städa marsvinsburen rätt jobbig, men tyvärr så städas den inte av sig själv. Vilket betyder morsning korsning åt datorn för vidare befodran till övervåningen.
#1 - - jessica:

nej men vilken sötnos! :)

Svar: Han tackar och bockar för komplimangen ;)
Kajsa

#2 - - Celine :

gullig design du har :)

Svar: Tack!
Kajsa

#3 - - Anonym:

Nice blogg! :D

Allt bra?

http://swaxu.bloggplatsen.se

Svar: Jo, nog är det det.
Kajsa

#4 - - Daniela:

Gud så sööt! Är det din?

Svar: Jo, det är en av mina marsvin. Som det står i bildtexten.
Kajsa

Till top