Bilder från Sirpojokk

Foto / Fjälls, Kutjaure, Sirpojokk, Vattenfall / Permalink / 2
 
 
 
 
Jog fotade lite grann när jag var uppe i fjälls, bland annat uppe i Sirpojokk. Fallet ligger ca 2 km bort från andra sidan Kutjaure-sjön. Och då är största delen av promenaden dit i uppförsbacke. Så ja, då kände jag att jag levde kan jag då säga. På vägen ner så lyckades jag dessutom vricka foten, vilket börjar bli standard för min del. På så gott som varje promenad som inte är på slät asfalt så lyckas jag nämligen vricka foten minst 1 gång.
#1 - - What We Wore:

Hej,

Grattis du van budgivningen på det turkosa armbandet. Vänligen kontakta oss på vår mail [email protected] ang. betalning och adress.

/Felicia
What We Wore

#2 - - Hanna :

Åh vad fina bilder! :D fast syns att du vrickade foten påväg ner.. :(

Svar: Tackar! :)
Kajsa

Till top