Helgen som gått

Vardag / Permalink / 0
För att sammanfatta helgen så jag varit på min första kräftskiva, någonsin! Dessutom har jag åkt miniatyrånglok för allra första gången. Inte visste jag att det fanns folk som höll på med sånt! Ärligt talat, även om jag satt rätt så obekvämt så var det rätt så roligt. Bilder kommer när jag har laddat över dem från mobilen. Jag hade nämligen ingen bättre kamera med mig.

Jag har dessutom hunnit med att följa Fia och Mela till stallet där deras medryttarhästar står. Jag passade också på att låna deras systemkamera. Så jag fotade lite när vi var ute och skrittade med hästarna.



Första bilden från vänster: Mela och Vannes visade några trick, bland annat buga på bilden
Andra bilden från vänster: Mela och Vannes längst fram, gåendes, och Fia på Nöten
Tredje bilden från vänster: Så här såg skogen ut som vi gick i.
Fjärde bilden från vänster: Porträtt på Nöten
Till top